Uslovi kupovine
Posetom ili kupovinom na Internet prodavnici www.torteflert.rs prihvatate Uslove kupovine koji s navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se sa pravilima koje primenjujemo.
www.torteflert.rs zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Uslova korišćenja.
Kada posetite www.torteflert.rs ili nam pošaljete email poruku, komunicirate sa nama elektronskim putem. Naša komunikacija prema Vama će biti putem elektronske pošte (email) ili obaveštenjima koja ćemo objavljivati na ovom sajtu.
„Flert Torte“ d.o.o. Niš se obavezuje da će čuvati privatnost svih kupaca. Prikupljamo samo osnovne podatke o kupcima/korisnicima neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci potrebni za obavljanje posla. Svi zaposleni Internet prodavnice www.torteflert.rs odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Sadržaj prikazan na ovim sajtu je „Flert torte“ d.o.o. Niš i ne može se koristiti bez prethodne saglasnosti „Flert Torte“ d.o.o. Niš.
Ukoliko koristite www.torteflert.rs odgovorni ste za održavanje i poverljivost svog naloga i lozinki koje ste dobili prilikom registracije na sajtu. Maloletnici mogu koristiti www.torteflert.rs uz nadzor roditelja ili staratelja. „Flert torte“ d.o.o. Niš zadržava pravo da odbije pružanje usluga, ukine nalog ili otkaže porudžbinu ukoliko ustanovi da su prekršeni Uslovi kupovine.
Online prodavnica www.torteflert.rs radi od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema, sajt može biti kraći vremenski period nedostupan o čemu ćete biti obavešteni.
„Flert torte“ d.o.o. Niš zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave, promeniti podatke prikazane na bilo kojoj stranici sajta. Posetioci www.torteflert.rs nemaju pravo da jednostrano menjaju Uslove kupovine.
www.torteflert.rs je internet prodavnica koja posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini i svim ostalim važećim zakonima i propisima u Republici Srbiji.
Proces poručivanja proizvoda
Za naručivanje proizvoda iz ponude Internet prodavnice potrebno je da ispratite sledeće korake:
- Pronalaženje proizvoda koji želite da kupite
- Pregled Korpe
- Unos podataka o naručiocu i mestu isporuke
- Način dostave
- Cena
- Izbor načina plaćanja
- Prihvatanje opštih uslova kupovine i zaključivanje Ugovora
- Jednostrani raskid Ugovora
- Pregled, potvrda i praćenje narudžbenice
- Otkazivanje porudžbenice
1. Registracija i profil kupca
Radi jednostavnijeg procesa ponovnog poručivanja kupac može napraviti profil (nalog) na sajtu u okviru stranice „Prijava i registracija“.
Podaci koji su obavezni prilikom pravljenja naloga su:
- broj telefona
- lozinka
Podatke koje korisnik može da unese nakon pravljenja profila su:
- ime i prezime
- snimljene adrese za dostavu
- kanali za obaveštenja
U okviru svog naloga kupac ima pregled napravljenih porudžbina sa svim detaljima koje one podrazumevaju.
Prilikom pravljenja nove porudžbine, kupac može iskoristiti prethodno napravljen nalog i automatski popuniti sve dostupne podatke.
U okviru svog naloga kupac ima pregled detalja loyalty kartice (bonus kartice):
- trenutnog bonusa – prikazanog u vidu procentualnog popusta koji može ostvariti prilikom narudžbina
- broj kartice
2. Pronalaženje proizvoda koji želite da kupite
Kupac bira artikle i dodaje u korpu:
- Ukoliko je u pitanju proizvod iz kategorije „Kolači“ kupac bira jedno od prikazanih pakovanja kolača, ili dodaje unapred izabrano
- Ukoliko je u pitanju proizvod iz kategorije „Šnit torte“ kupac bira težinu torte
- Ukoliko su u pitanju proizvodi iz kategorija „Rođendanske torte“, „Svadbene torte“ ili „Svečane torte“ kupac prilikom dodavanja proizvoda u korpu može izabrati drugačije parametre torte u odnosu na prikazanu i to:
- Broj spratova
- Težinu torte
- Ukuse po spratovima
- Dodatne napomene (u vezi sa bojom, svećicama, natpisima itd)
3. Korpa
Dok je na stranici „korpa“ kupac:
- vidi listu proizvoda koji su prethodno dodati u korpu
- može ukloniti proizvode ili izmeniti količinu proizvoda
- videti ukupan iznos korpe
- primeniti kod za popust i videti iznos sa popustom
4. Unos podataka o naručiocu
- Ime i prezime
- Broj telefona
5. Način dostave
Kupac može izabrati jednu od dve ponuđene opcije, prilikom čega unosi dodatne podatke :
- Dostava na adresu
- Datum i okvirno vreme isporuke
- Napomenu za dostavu
Dostavu robe vršimo sopstvenim vozilima na teritoriji grada Niša.
6. Cena
Sve cene proizvoda koje su prikazane na sajtu su u dinarskoj valuti (RSD) sa uračunatim PDV-om.
Proizvodi se naplaćuju po cenama koje važe na dan naručivanja i objavljenim na internet stranicama. Cene, uslovi plaćanja i akcijske ponude važe isključivo u trenutku plaćanja i mogu se promeniti bez prethodne najave. Prodavac će nastojati da cene navedene u narudžbini budu tačne, međutim može doći do greške.
Cena figura, dekoracija i topera nije uračunata u cenu torte koja je izražena na sajtu, i ona se naknadno obračunava, u odnosu na veličinu torte.
U slučaju da se cena proizvoda promeni za vreme obrade narudžbine, ili cena na internet stranicama iz bilo kojeg drugog razloga ne bude odgovarala stvarnoj ceni proizvoda ili usluge, prodavac će omogućiti Kupcu da odustane od kupovine odnosno da potvrdi novu promenjenu cenu.
Cene proizvoda su jasno istaknute na sajtu Prodavca. Prodavac zadržava pravo promene cena bez prethodnog obaveštavanja, kao i pravo dodavanja ili povlačenja iz ponude bilo kog artikla u svakom trenutku.
7. Izbor načina plaćanja
Načini plaćanja su:
- Pouzećem – kupcu se prikazuje ekran sa potvrdom poružbine nakon klika na dugme “Završi porudžbinu” sa detaljima za praćenje porudžbine
- Bankarska transakcija – kupac dobija podatke za uplatu na naš žiro račun
8. Prihvatanje opštih uslova kupovine i zaključivanje Ugovora.
Ugovor-dvostrani ugovorni odnos između Kupca i kompanije “Flert torte”d.o.o. Niš i u skladu s ovim Opštim uslovima kupovine i odredbama koje Kupac ovde izričito prihvata i saglasan je s njima.
Ugovor podrazumeva i ugovor ponuđen u elektronskom obliku koji Kupac i pravna lica zaključuju, šalju, primaju, raskidaju, otkazuju, kojem pristupaju i koji prikazuju elektronskim putem uz korišćenje elektronskih sredstava komunikacije.
Momentom prihvatanja Opštih uslova kupovine, smatra se da je Ugovor zaključen.
9. Jednostrani raskid Ugovora
Kupovina se obavlja preko prodajne internet stranice www.torta.rs prodavca ili telefonskim putem, i u skladu sa Zakonom, smatra se prodajom na daljinu.
Medjutim zbog toga što se radi o specifičnoj vrsti robe, odnosno o robi koja je podložna pogoršanju kvaliteta i ima kratak rok trajanja, u skladu sa čl.37. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač nema pravo da odustane od ugovora, odnosno nema pravo na jednostrani raskid ugovora.
10. Pregled, potvrda i praćenje narudžbenice
Kupac dobija email ili SMS sa potvrdom porudžbine i svim detaljima koje ona podrazumeva.
11. Otkazivanje porudžbine
Otkazivanje porudžbine kupac može odraditi u okviru sajta, emailom ili telefonskim putem, u periodu 4h nakon pravljenja porudžbine ili najkasnije
- 24h pre isporuke ukoliko su u pitanju kolači ili šnit torte
- 48h pre isporuke ukoliko su u pitanju šnit torte
- 120h pre isporuke ukoliko su u pitanju rođendanske i svečane torte
- 360h pre isporuke ukoliko su u pitanju svadbene torte
Saobraznost robe i nedostaci
Prilikom prijema robe pregledajte robu i proverite njenu saobraznost sa naručenom, i istaknite postojanje nedostataka koji se mogu uočiti pregledom.
Za skrivene nedostatke koji su postojali u momentu prelaska rizika na kupca, prodavac odgovara u roku od trajanja proizvoda naznačenog na pakovanju.
Momenat prelaska rizika sa prodavca na kupca je momenat predaje robe kupcu ili licu koje je kupac ovlastio za prijem robe u njegovo ime.
U slučaju postojanja nedostataka za koje prodavac odgovara, na prava kupca i postupak ostvarivanja prava primenjuju se odredbe Zakona o zaštiti potrošača, osim ako je u skladu sa ovim zakonom ugovoreno drugačije.
Reklamacije
Pored reklamacije radi ostvarenja prava po osnovu saobraznosti, možete izjaviti reklamaciju i u:
- slučaju vidljivih oštećenja ili greške u isporuci vrste proizvoda, pogrešno obračunate cene i sl. – odmah po prijemu proizvoda;
- u ostalim slučajevima u roku trajanja proizvoda naznačenom na pakovanju/ambalaži.
Reklamaciju možete izjaviti:
- pisanim putem,
- elektronskim putem
uz dostavu dokaza o kupovini proizvoda – robe koju reklamirate.
Elektronskim putem ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.
Odgovor na reklamaciju ćete dobiti elektronskim putem odmah, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije.
Rok za rešavanje po preklamaciji ne može da bude duži od 15 dana od dana podnošenja reklamacije.
Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.
Ukoliko niste u mogućnosti da nam dostavite ambalažu robe, to ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.